Snö

Nu har vi fått massor av snö. For ut och red mot A-torp. Zootis blev ganska så sur där ett tag.
Skrattade bara åt henne, var ganska gulligt! Hon fick galoppera av sig lite. Men skrittade mycket också.
Red i 50 min sen skrittade jag av henne för hand i 20 min. Skulle sen köra lite ledarskapsövningar på ridbanan.
Gick ju jättebra sist, men nu var Zootis mer intresserad av att hitta nå gräs och hon lyckades tillslut, men hon fick inte äta vill ju inte hon ska äta fryst gräs. Så såg bara till att hon lyssnade på mig sen fick hon gå ut i hagen.
Imorgon ska jag rida Bailyplutt igen. Längtar! Han är så fin!
Kom ihåg kameran men ni får inga bilder för jag är så klantig. Jag hade fotat resten kan ni nog räkna ut.
 
En favorit i repris
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0