Bayli

Har ridit igen några lektioner på söndagar som jag missade när jag var i Kanada. Den gruppen har Hanna och Helene som insruktörer, men Hanna var borta så vi red för Sara Vidman. Sjukt bra är hon!

Första gången jag satt på denna ponny gick det inte alls bra. Han var jättepigg och for runt lite hur han ville. Hade inte så mycket kontroll på honom. Fast måste säga att han är inte alls lika pigg som dom två första gångerna jag red honom. Första gången kunde jag knappt få han att skritta på långa tyglar, knappt på korta heller. Dagens ridpass var han småseg i skritten mest hela tiden. Vi red skänkelvikningar idag. gick ganska dåligt i skritten, men betydligt bättre i traven. Han var jättetrevlig på slutet! tycker verkligen om denna ponny! Glömde såklart kameran hemma. Men snodde en bild från hemsidan så ni får nå sött att titta på.

Kommentarer
Postat av: magda

Brukar alltid bli lite lättare med skänkelvikningarna i traven. Har dock hört någonstans att det är uppmjukande och bra att göra lite skolor i slutet av framskrittningen också. Tyvärr så är jag ju förkyld tror jag, halsont och så fryser jag gela tiden. Jobbigt värre har jag ett viktigt samtal på jobbet idag så jag får tuffa till mig lite innan jag ska dit vilket är på kvällen

2012-11-26 @ 09:38:21
URL: http://erilia.blogg.se
Postat av: Agnes Zedig

åhh, han är som så söt:'D
vad kul att du börjat uppdatera, måste komma och fota dig och zootis snart och fixa en ny header!! Har ju bättre redigerings programm nu:D

2012-11-26 @ 22:08:22
URL: http://teamha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0