Jag älskar ponnyer!

^Älskar Zootis också, men hon känns som liten kanske för att jag ridit henne så mycket. Ska försöka komma igång och rida henne.
Har ju sagt det hur många gånger som helst nu.
Men ska verkligen ta tag i det, vet ju att jag kommer må bättre av det. Lilla fina Zootis! <3
Är inne i en väldigt bra period av ridningen nu.
Varje pass känns väldigt givande. Jag älskar att rida, särskilt då man känner att man utvecklas och inte bara står still.
Jag är en dressyrryttare i själen tror jag. Men önskar jag var en hoppryttare. Men ser ju för tokigt ut när jag hoppar. Får vara glad att jag iallafall kan följa med i sprången haha.

Hoppas jag får rida Baily ikväll.
Önskar att jag hade film från förra passet.
Agnes! Kom och filma oss! Snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0