Zootis

Var hos Zootis idag för första gången på länge. Det var stenhårt ute så blev mycket skritt. Red till Tjärn. Där finns det en gräsväg så lät henne trava och galoppera där ett par vändor. Hon hade nog egentligen behövt springa av sig ordentligt. Red skänkelvikningar i skritt. Hon flyttar bättre för vänster skänkel nu. När vi red för Elin Hannu sist, har ju ridit för henne en gång till men har inte bloggat om det. Iallafall då gick det inte direkt super att flytta för vänster. Men bättre nu iaf. Sen red jag öppna sluta på hemvägen. Hon blev så pigg så jag försökte aktivera henne hela tiden. Hon var jättefin och bärig. Lite småpigg, tjöt till nångång men hon höll sig ändå i skinnet. Inte för att jag kan klaga på att hon är för pigg när hon har stått mycket. När jag hade ridit klart tränade jag lite NH på banan fast jag vet inte om jag vet hur man ska göra. Tränade bara på att hon skulle följa efter mig och det gick jättebra.
Vad jag hade saknat henne! Finaste hjärtat!

Glömde såklart kameran hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0